Veckans Horoskop...

Vattumannen 21/1-18/2

Våga gå i spetsen. Just nu lyckas du genomföra dina egna planer och initiativ utan problem. Utnyttja att du är originell och skicklig på att hitta lösningar där andra har kört fast. Du förbättrar både dina karriärmöjligheter och din fritid i samma veva. Två riktigt fina höstveckor.

sex/kärlek 5
kul/nöjen 5
tur/pengar 3


Ja, detta verkar ju riktigt lovande:)
Min egen tolkning av veckans horoskop: Jag ska alltid gå först, alla andra bör gå bakom mig. Mina planer är och kommer alltid vara dom bästa. Jag är absolut den bästa pedagogen på jobbet och alla andra borde bli precis som jag. Chefen kommer att upptäcka detta och därefter ge mig en löneförhöjning på minst 10.000 i månaden. Fritiden utvecklas och istället för att vara full 3 ggr i månaden kommer jag nu att vara detta minst 20 ggr istället. Jag kommer inte heller nöja mig med att gå på hockey 1-2 ggr i veckan, utan jag kommer numera även bo och äta i ishallen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback