Sovmorgon is the shit...

Godmorgon allihopa.
Åh så skönt det är med sovmorgon. Denna känsla man har på kvällen att man inte behöver gå upp en viss tid dagen efter. Underbart!!
Så vad har hänt sen sist då. Förrutom att ha varit effektiv som en duracell-kanin har jag oxå varit trött som en mumie i veckan. Var hockeymatch i onsdags mellan Khk-Kristianstad. Lyckan var stor på vägen hem då det blev vinst för Khk, dock efter en riktig rysare och mina naglar på höger handen har inte haft en chans att växa sen sist. Blev väckt på natten vid sådär 04 av ett par killkompisar som tydligen glömt bort att jag skulle jobba dagen efter och ville ha med mig på efterfest. Grr!! Somnade inte om förrän 05.30 och sen upp 08. Sådär lagom kul. Både kände mig och såg ut som en mumie med blå ögonskugga under ögonen dagen efter. Hämnden e ljuv!! Igår blev det lite shopping på amiralen med Johanna efter jobbet. Bl. a lite god dricka till festen hos Tobbe ikväll. Tobbe är min gamla granne som tyvärr flyttade och övergav mig förra året för att köpa sig ett hus på Ekholmen. Har sett fram emot att få se det nyrenoverade huset sen hur länge som helst. Så ikväll tar jag med mig Johanna, Emily och Hanna och knallar dit för lite party!!
Igår var Thomas, Totte, Andreas och Johanna här för att kolla på nya Falk filmen. Blev väl inte så mycket film egentligen eftersom Andreas hittade lite VeckoRevyn och började högläsa ut sexspalterna istället.
Var iallafall en riktigt trevlig kväll.

Nähä, nu är det kanske dags att ta sig ut sängen för att äta lite frukost.

Puss Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback