Monday again...

Hej hej.. Så är det måndag igen. Hmm, undra egentligen hur många blogg-måndagar jag egentligen har börjat med den frasen?!!

Vi börjar om..
Så är det ny vecka och vädret är skit, piss och dödrygt. Blev hockey igår iallafall, kunde inte låta bli trots att huvudvärken inte släppte. Såhär i efterhand ångar jag det verkligen, för fy tusan vilken dålig match. Efteråt så köpte jag och Johanna med oss lite mat från McDonalds innan det var dags att slänga oss i soffan framför Ensam mamma söker.

Vid 21.30 tiden åkte vi in till stan för att hämta upp Thomas och Totte, ner till Hemmakväll för att hyra lite söndagsfilm. Johanna valde sträckisen Fredagen den 13:e, någon ny version från 2009. Fy tusan så äcklig han är den där förbaskade Jason. Det dödades och dödades på alla möjliga äckliga vis. Så är ni känsliga så se INTE denna film. Jag själv satt med täcket framför ansiktet emellan två kompisar (som inte verkade det minsta berörda) och märkte hur jag sakta sakta kom närmare Thomas som satt på min vänstra sida, som i sin tur skrattade och blev mer än nöjd när någon fick en yxa i ryggen, sina öron avhuggna eller svärd igenom huvudet. Usch usch!! När jag väl kom hem vid 00-tiden så hade jag sjukt svårt att somna, inte så konstigt kanske?!! Jävla Johanna!! Nästa gång väljer jag film:)


Har nu idag konstaterat varför jag inte går ner i vikt. Har varit super duktig precis hela veckan. Ätit nyttig mat och i lagom dos.
Helgens intag av mat har däremot sett helt annorlunda ut:
Fredagkväll: Kebabpizza, pistageglass, sandwich, godis och läsk.
Lördagskväll: Tacos, läsk och godis
Söndag + kväll: Kycklingröra med bakadpotatis, McDonalds (extrastor meny) godis

Nähä Ullis, nu får det ta mig fan vara nog med onyttigheter:P

Nu ska jag kila ner till syrran en runda för att kolla färdigt på filmen vi båda somnade till i lördagskväll..

Puss Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback