Help me..

Hej allihopa, jag heter Ullis och jag är SB...

Jo, det är såå sant. SB står för serieberoende och det är precis vad jag är. Satt och kollade på avsnitt 4 utav The Vampire Diaries medans jag väntade på att Desperate Housewives skulle börja på tv:n.
Nu vill jag se mer men sidan jag hämtar serierna ifrån går inte att få upp och efter 22200x5 försök fungerar det fortfarande inte. Jag börjar bli varm nu, känner hur paniken kommer, känner hur pulsen blir snabbare o snabbare, kanske borde ta ett bloss..men nej, har ju slutat.. En whisky kanske.. nää fy.
Vad ska jag göra?!!! Ahhhhh!!

O nu när jag ändå är igång och avreagerar mig så sjunger jag en liten truddilutt på Caroline af Ugglas avskyvärda sång: Snälla snälla snälla, håll dom där förbannade vimmelfotograferna borta ifrån mig. Har hamnat på ytterligare ett hemskt vimmelkort... la la la la





Kommentarer
Postat av: Oscar

ha ha. roligt!!

2009-10-21 @ 12:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback