Noll karaktär...

Min syster sa till mig igår och även idag att jag har noll karaktär. Jo, jag är nog villig att hålla med där. Denna helgen har jag egentligen inte gjort någonting som jag planerat att göra.
Jag hade planerat att hålla mig hemma för att plugga då jag har ett Historia arbete som ska vara inlämnat nästa vecka.
Istället så blir det ett trip till Kalmar med Bianca och sen får jag dessutom höra att det är Oktoberfest på Fox. Minns denna fest förra året och det var otroligt roligt. Så istället för att mysa framför tv:n med Johanna så drar jag på party-outfiten i form av min nya svarta klänning från Nelly och massor av lockar i håret som Johanna var så snäll att fixa.
Ringer Katarina Larsen som dyker upp några timmar senare med en vinare i högsta hugg. Erik hade fest ute på Saltö..men kan säga att jag var nada sugen på att knalla dit i regn och storm.
Kvällen blev riktigt lyckad och jag ångrar inte att jag gick ut, om man bortser från att jag missar matchen mellan KHK- Halmstad pga mina "bakis omständigheter"

I fredags var jag hemma hos min syster för att kolla på Idol. Där blev det en supergo kebabsallad och sen en massa glass och snacks till efterrätt. Somnade ju självklart i soffan framför fredagsfilmen på 5:an.


Slänger upp detta kort på Katarina Larsen som var så otroligt söt när hon begav sig upp till statt med denna gula påse på huvudet. Ja, vad gör man inte då det blåser storm och regnar för fulla muggar när man är fin i håret?!! Fy fan vad jag skrattade...

Puss Puss♥


Kommentarer
Postat av: katta

haha sötaste storkattan! :)

2009-10-05 @ 09:17:37
URL: http://katariiiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback