091028

Go kväll...
Så har man precis kommit hem ifrån hockeyn som idag slutade med vinst. 4-2 mot Kungälv. Underbart!!
Johanna var tvungen att jobba men min goa kompis Ola var så snäll och hoppade in som vikarierande sällskap. Han brukar ju inte normalt gå på hockeyn, men jag måste ändå säga att han såg riktigt underhållen ut. Kanske får med honom fler gånger. 

Tanken var att jag nu skulle krypa ner i min säng framför svt-play för att kolla True Blood som jag tyvärr missade ikväll. Fick istället ett mess av min goa kompis Per, som jag inte sett på år o dar. Eller, ja.. några veckor iallafall..Får bli lite catch up med honom istället. Usch, ska upp 06 imorron, men men :/

Puss Puss♥

Kan inte låta bli att slänga upp ett kort på Ola, som visar hur lycklig han är som fick äran att följa med på hockeyn ;)


Kommentarer
Postat av: T

snygging ;)

2009-10-29 @ 22:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback