Det är dags för fredagsmys...

Gud vad jag gillar mina barn på jobbet. När jag kom till jobbet i morse så hann jag inte ens ta av mig jackan förrän en utav mina 3-åringar kom flaxande.
- Fröken fröken, jag är kär.
Gud vad jag skrattade.

Äntligen helg, men lugnt kommer det inte direkt bli. Imorron är man nästan uppe med tuppen, då syrran beställt lite bär-hjälp till flytten. Nu kommer hon att bo på nästan samma gata som mig. Perfekt då man är hungrig:) Finns väl inte nån som är så flitig på att laga mat som hon.
Hanna ringde innan, så ikväll blir det lite fredagsmys. Vilket i vårt fall betyder film, skräpmat, godis och glass:)

Nu ska jag springa ner till syrran för att lämna bilnyckeln. Är tydligen den enda i familjen med dragkrok. Pust!!
Sen blir det Willys och filmhyrning med Hanna..

Hörs, Puss Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback