Mat är gott, film är bra, serier är bättre men vänner är underbara...

Fy tusan så gott det var med mat. Hanna hade köpt varsin baguette på Caspians, baguette med kyckling och curry är såå sjukt gott där.
Sen blev det tjejfilm i form av en romantisk komedi.



Nu ska jag kolla på ett avsnitt av nya Melrose Place.
Hanna frågade mig härom dagen hur många serier jag egentligen följer. Tog mig en rejäl funderare och kom fram till följande:

Desperate Housewives
True Blood
Gossip Girl
One tree Hill
90210 (nya)
Melrose Place (nya)
The Hills
Privileged
Bonde söker fru
Ensam mamma söker
The vampier diary
Mammas pojkar
Idol 2009
Hollywood fruar (som tyvärr inte går längre)





O shit, där har vi förklaringen varför jag fortfarande är singel :P ha ha

Natti, puss puss♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback