Wiiee:)

Nu är biljetterna bokade och betalda. Ikväll blir det New Moon med min söta vän Emily. Längtar längtar :)



Var ju som sagt uppe hos pappa igår och fikade. Han var på otroligt gott humör och briljerade med diverse skämt:
-Vet ni varför mammutarna dog ut?
-Nää
-För det fanns inga papputar.. ha ha

Fick oxå ett tips som man t.ex kan säga till dryga killar ute på krogen:) - Flytta till Gävle, där letar dom efter bockar ingen tänder på.

Ja, godetid. Kul var det iallafall..:)

Syrran och Johanna var på besök igår och eftersom syrran blev akut toanödig så fick jag snabbt raffsa åt mig 2 filmer nere i videobutiken. Kan väl säga såhär i efterhand att inte någon utav dom var särskilt bra.

Johanna gav upp och begav sig hemåt vid 23-tiden men syrran och jag slänga på ytterligare en film som jag hittade uppe i garderoben, Förre detta fruars klubb. Sjukt rolig:)


Puss Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback