Veckans Horoskop...

Vattumannen 21/1-18/2

Stress ställer till elände för dig, framför allt saboterar det ditt kärleksliv. Du tappar helt enkelt lusten och dessutom får du kort stubin. Varva ner lite, unna dig några lugna kvällar och ta inte på dig att fixa saker åt andra, på så vis slipper du automatiskt en hel del problem. Sänk tempot rejält.

kärlek/sex
2
kul/nöjen 4
tur/pengar 2

Ullis analyserar:
Inte klokt vad dessa horoskop stämmer bra. Stress är precis någonting som finns i mitt liv just nu. Satt faktiskt senast idag och beklagade mig för mina kollegor om hur stressigt allt är just nu. Allt som kretsar kring jobb och skola. Ja, egentligen mitt liv i allmänhet. Fick dessutom en stor uppgift av chefen att fixa i mitt nätverk på jobbbet och vet inte vart jag ska börja. Skolan har hamnat efter jätte mycket nu pga att jag var sjuk i flera dagar förra veckan och nu både igår kväll och hela dagen idag. Kärleksliv?!! Har jag ett sånt?!!


Kommentarer
Postat av: Tompa

Kärleksliv kommer när man minst anar det... ;)

2009-11-30 @ 08:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback