Vart tog helgen vägen?!!

Hej hej..
Så är det söndag och denna helgen sprang iväg lika snabbt som alla andra helger. Hade myskväll med min kära syster igår. Kollade på Körslaget (som jag annars inte kollar på) och sen filmen Because I said so. Jag älskar Mandy Moore. Hur söt är inte människan liksom.
Sen blev det en liten power-nap i väntan på Scream galan som började vid 00.45. Är så det allt kittlar till lite i brallan när man får se Stephen Moyer, som spelar Bill i True Blood. Ojoj, vilken karl:)
Kom hem vid 03 och var hur pigg som helst. Attans oxå!! Somnade iallafall vid 04.30 och klockan var 13 när jag vaknade idag. Antar att jag nu har hamnat i en ond cirkel. Jag som ska upp 06.30 imorron. Hur ska detta gå?!!


Kollade på Aschton Kutchers nya film Spread innan. Hur bra som helst och är verkligen att rekommendera. En snygg, halvnaken Aschton som visar mycket rumpa och ligger med en massa snygga tjejer. Behöver jag säga mer?!! ;)
Den får 4 av 5 Ullisar...



Nähä, dags att hoppa i skorna och bege sig till Johanna. För nu är det dags för söndagsmys :)

Puss Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback