Vaccinerat mig...

Hej hej..
Jag måste erkänna att mina åsikter om detta med att vaccinera sig emot svininfluensan har gått upp och ner. Igår fick jag höra att det kunde börja växa knorrar där bak. Så idag efter jobbet bestämde jag mig för att ta den jäkla sprutan.
Folk som känner mig vet att jag är sjukt nålrädd. Det märkte nog den manlige sjuksköterskan oxå. Efter att ha stått i en halvtimmes kö var det min tur tillsammans med 10 andra. Jag var den enda som dom bad sätta sig ner. Antar att jag såg aningen svimfärdig ut. Nu är det iallafall gjort och min arm värker. Reaktionen har jag förstått är från person till person. Syrran kräktes efteråt och kunde knappt röra armen på några dagar, bästa vännen tyckte det kändes som en kraftig träningsvärk efteråt. Jag tyckte att det började spänna och typ kittla i armen redan när jag satte mig i bilen 10 min senare. Nu har det börjat värka och jag har en viss typ av förlamande känsla. Usch, hoppas inte det blir värre. Jag orkar inte mer smärta...
Nu ska jag trösta mig själv med lite glass.. Yummie!!! :) O jag fick inte ens ett plåster, jäkla svenska sjukvård...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback