Mys, Plugga och Fars-dag...

Hej hej..
Jösses, jag har haft så otroligt mycket att göra att jag totalt glömt bort att blogga på en hel vecka. Jobb och skola är det som mitt liv kretsar kring nu. Förra veckan var hemsk. Pluggade hela kvällen i måndags. I tisdags var det full rulle på jobbet med höstfest o allt. Träffade lillasyster på kvällen för att kolla på Desperate Housewives ihop. I onsdags åkte jag för att hämta böckerna som jag beställt åt mitt nätverk på jobbet. Åkte upp till Emily på en kopp kaffe och lite tjejsnack. Var veckor sedan vi träffades. I torsdags jobbade jag hela dagen och sedan hade vi föräldramöte. Var hemifrån 12 timmar..*pust. I fredagskväll var jag hemma hos lillasyster för lite fredagsmys med godis och annat gott framför Idol. Hur bra är inte Erik då?!! Både jag o syrran satt med rysningar över hela kroppen. Hela lördagen gick åt att plugga, låg nerbäddad med täcke och dator på magen. Efter 6 timmar var det dags för en bensträckare då min röv var knappt kontaktbar, stack ner till syrran för lite lördagsmys. Blev körslaget och lite film. Båda två var helt slut och somnade i början på film nr 2. Ovanligt!! Igår var det som sagt fars-dag och vi var hembjudna till papsen på lite middag. Plockade upp farmor och köpte ett stort fint blom-arrangemang på vägen. Han hade gjort en god paj och efteråt mumsade vi på en jätte god tårta.


Hem 2 timmar senare för att skriva färdigt på mitt historia-arbete som hade dead-line. 4 timmar senare var det färdigt och jag begav mig hem till Johanna för att kolla på finalen av Ensam mamma söker. Kan nog inte räkna alla gånger vi svor över att snygg-Oscar valde en 37-åring 4 barns mamma, när han kan få nån som oss hehe...
Jaja, det blev lika många "åhh" och "så gulligt" under programmets gång. Vad ska vi nu göra under söndagskvällarna?!!
Idag har det inte blivit något plugg alls..tycker minsann att jag förtjänar 1 eller 2 dagars paus efter denna helgen.. Mötte upp syrran efter jobbet för att åka o handla ihop och sen blev det lite slapp i hennes soffa. Slängde på filmen Ghost och även fast jag säkert sett den 20 ggr så kommer alltid tårarna på precis samma ställe. Sjukt!! Sen blev det Ullared på kanal 5. Vad hittar dom alla dessa människor?!! Godetid vad vi skrattade..

Nähä, nu ska jag krypa ner i sängen, jobb imorron..
Natti♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback