Hjälp, jag är förlamad..

Hej hej..
Så ligger jag här i sängen. Plattfall sen jag kom hem vid halv två tiden. Tog ju som sagt den där svininfluensasprutan igår. Mådde faktiskt ganska hyffsat igår kväll. Armen ömmade och värkte lite, men inte värre än att man orkade stå ut. Annat än vad man säga om natten och hela dagen idag. Vaknade vid 05 alldeles svettig, precis som det känns när feber gått ner. Trött i likhet med bakfylla efter totalt 2 timmar sömn och totalt förlamad i hela armen, axeln, skuldran, armhålan och bröstet på vänstersida. Kändes som att jag blivit överkörd av en buss. Kunde knappt ta mig till duschen och ännu mindre duscha. Fy fan säger jag bara. Lyckades iallafall klänga på mig kläder och ta mig ner till bilen och lyckades t.om köra ENARMAD till jobbet.
Hela dagen har jag varit den "enarmade" fröken. Vet inte om det var barnen eller kollegorna som skrattade mest?!!
Skulle egentligen på hockey ikväll. Khk möter Nybro men det fick jag ju ställa in. *snyft
Hoppas hoppas att det släpper tills imorron.

Nu väntar jag på att syrran ska dyka upp för lite filmmys..:) 

Puss Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback