Helvetes jävla visdomständer...

Hej hej..
Kan börja med att skriva.. Fy tusan vilken helvetes helg jag har haft. Vaknade natten till tors av frossa, fick sjukskriva mig och blev liggandes hela dagen. Mådde hyffsat bra på fredagen men stannade ändå hemma för att piggna till. Blev lite lunch och mys hos syrran. Under kvällen däremot så började min visdomstand spöka och jag fick ondare och ondare. Hade bestämt att kolla på Idol med Emily. När Idol började så kunde jag knappt prata och fick proppa i mig alvedon. Sov ungefär 3 timmar den natten. Vaknade som en zombie på lördag och fick bege mig till apoteket för att hitta något att dämpa tandvärken med. Hade lovat att sitta barnvakt på kvällen åt Emilys 2 pojkar, då hon skulle ut o äta med familjen. Så med väskan full av värktabletter begav jag mig tillsammans med min söta assistent Johanna upp till Emily. Vaknade under natten av en smärta som var nästan för svår att leva med. Ringde till sjukupplysningen på morgonen och den enda tandläkaren som hade jour fanns i Sölvesborg. AHHH!! Hämtade upp Johanna och vi åkte till jour-vårdcentalen på lasarettet. Där fick jag några smärtstillande att klara mig på tills idag. Fick en tid vid 09 hos min ordinarie tandläkare idag. Godetid vilken lycka. Nu går jag på pencillin och dom sprutande nåt medel kring tanden. Aj aj..!! Men jag måste säga att "behandligen" i kombination med mina smärtstillande gjorde susen. Jag svävar på moln.. hehe..
Blir jobb imorron igen, hoppas jag orkar och överlever..

Vi hörs..
Puss Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback