Fredagsmyyyys!!

Hej.. så är det äntligen helg och dags för fredagsmyyyys:)
Måste säga att detta med fredagsmys har blivit ganska roligt. Börjar med en liten reklam snutt ifrån OLW där en snubbe sitter och sjunger falskt. Idag har hela svenska folket fredagsmys. Går man in på facebook så är nästan allas status "ikväll blir det fredagsmys" "fredagsmys ikväll"
Det har gått så långt att de flesta av mina barn på jobbet numera säger "ikväll ska vi ha fredagsmys" och vi personal står i dörren och säger "hem o ha lite fredagsmys nu" när dom ska gå hem.

Igår mådde jag lite bättre i armen, otroligt skönt. Per hörde av sig och ville hitta på nåt. Jag hade ju tyvärr tvättsugan och var tvungen att hålla mig hemma. Så vi kilade ner och köpte en baguette från Subway, hyrde nån ny film på Hemmakväll med Reese Witherspoon, Vince Vaughn. (Nja, sådär rolig) Och slängde oss på soffan här hemma. (var dock tvungen att pausa då Mammas pojkar började) till Pers stora lycka, eller inte. haha!!

Ikväll blir det Idol och mys med min söta syster. Får se till o hamna i säng i någorlunda vettig tid då jag ska möta min söta vän Anna på stan imorron redan vid 10. Ska bli riktigt trevligt då jag inte träffat henne på så otroligt länge. Måste nog vara 2-3 mån nu. :(
Får se om man lyckas hitta sig lite juklappar.. vet iallafall att jag själv behöver fylla på förrådet här hemma. Tror nog att allt i sminkväg är slut. Dyrt dyrt!! :(

Hörs, puss puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback