091115

Hej hej..
O härliga söndag. Just nu ligger jag fortfarande i sängen och tar mig en rejäl sovmorgon. Har datorn på magen och tänkte kolla på lite serier som jag missat i veckan. True Blood, 90210 och The Vampire Diaries. Life is good:)
Veckan sprang iväg ganska snabbt. Har varit lite utav en slapp-vecka. Inte alls blivit lika mycket plugg som jag lovat mig själv. Får bli skärpning under kommande vecka. I tisdags jobbade jag sent, sen hem till tvättstugan. Sen kom syrran på besök för att titta på Desperate Housewives. I onsdags var det hockey, mot Nybro. Sjukt spännande match. Vet inte om det var nerverna eller naglarna som var i sämst skick dagen efter..
Blev iallafall vinst:) I torsdags skulle jag slutat tidigt men en kollega var sjuk och det var total vikariebrist. Fick offra mig och jobba några timmar extra. Kilade ner till syrran för att titta på Mammas pojkar vid 20. I fredags blev det Idol hos syrran. Både jag och syrran känner ett sug efter kinamat och efter ett 10 minuters velande i soffan bestämmer vi oss för att köpa hem en supè för 2. Gud så gott!!
Igår fick jag nästan ett totalt nervsammanbrott här hemma. Min dator åkte på virus, otroligt skumt med tanke på att jag har ett virusprogram. Allt krånglade. Datorn stängdes av, kunde inte öppna mina filer och saker försvann. Ringer först ner till min kompis Rickard nere i Skåne som jag vet är ett proffs på datorer. Tyvärr så blir inte hjälpen så stor. Ringer sedan min gamla granne Tobbe som lovar att kolla upp det. Ahh, får panik av att vänta. Slänger iväg ett mess till Victor -"du känner ingen datanörd som kan hjälpa mig??, har fått virus" 
Får tillbaka: ja, jag äger ju bara ett dataföretag med 32 anställda, datanörd??
Perfekt!!! Några timmar senare kommer Victor och sen är problemet löst :) Lycka!!
Även igår blev det en lugn hemmakväll. Har lovat mig själv att inte festa förrän den 11:e dec, då vi ska ut med jobbet. Har hållt mig hemma i 5 helger nu. Sicken karaktär man har :)
Igår blev det finalen av Körslaget och sen filmen Lovligt Byte med Mel Gibson och Goldie Hawn. Var år och dar sedan jag såg den. Min kompis Oscar som bor på samma gata gjorde mig sällskap. Dessvärre var vi nog sjukt trötta, för det slutar med att vi båda somnar i soffan innan filmen är slut.
Vid 16 är det hockey, mot Tingsryd. Spännande..

Nähä, dags för mina serier.
So long, puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback