Roligaste utgången på länge...

Hej hej...
Jösses så trött jag är. Igår var det en riktig soff-dag och på kvällen kom T för att kolla på film med mig. Mysigt!!
Lördagen tillbringade jag med Johanna. Vi möttes upp på stan redan vid 10 för att köpa lite saker till kvällen.
Som vanligt så hamnade både jag och Johanna över budgeten. Hittade mig 2 par jeans, 4 t-shirts och 1 bikini. Passade även på att köpa mig en flaska solskyddslotion, snart kan man ju ligga på stranden. Efteråt så gick vi til O´learys och åt varsin pizza på deras uteservering. Hur mysigt som helst och vädret var underbart. Hem till Johanna en runda för att spela lite wii.
Johanna den lille skiten filmade mig i smyg..ha ha.


Kan säga att den smärtan jag kände igår morse när jag vaknade och som jag fortfarande känner av är fruktansvärd. Fy tusan vilken träningsvärk, känns som att jag ramlat ner 10 meter från ett hus.
Håller mig nog till bowling nästa gång:)

Efter wii-spelandet så begav jag mig hemåt för att vila lite innan kvällen. Vid 20 kom Johanna och sen Andreas och Marcus som är mina gamla klasskompisar sen Rödebyskolan. Nån timme senare dök även Daniel upp. Blev nivå och sen statt. Kan säga att det var nog bland dom roligaste ute-kvällar jag haft på länge. Ojoj, så kul jag hade:)



Jag och Johanna hamnade på vimmelkort...

Kommentarer
Postat av: Katja

Snyggingar!! :) Vilken underbar klänning du har!! Tur jag kan läsa bloggen så jag blir lite uppdaterad över ditt liv fastän jag inte är på jobbet;) hihi Du är jättefin i brunt hår! Kram

2009-05-06 @ 10:25:16
Postat av: Anonym

ha ha, du är ju underbar Ullis. Dö din jävla turk. ha ha ha

2009-05-06 @ 21:01:55
Postat av: Tompa

HAHAHAHAHA!!! Ligger dubbelvikt på golvet o tjippar efter andan =)

DÖ DIN JÄVLA TURK!!! HAHAHHAHAHAHA!!!

2009-11-30 @ 09:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback