Snart drar det igång:)

Hej hej...
Så har mitt kök kommit och mitt hem är just för tillfället upp och nervänt. Grabbarna var här i onsdags och lämnade det och jag tyckte ärligt talat synd om dem. Dem var tre st och dessa tre grabbar kämpade och kämpade så deras svett rann.
- Fan, detta var sjukt jobbigt!!
-Måste ju byta dojjor sen..
- Fy, helvete...
- Nu är det inte mycket kvar..
-Bland det värsta jag gjort på länge...
Var bl.a några kommentarer jag hörde i trappen...

Nu är iallafall nya köket på plats i hela mitt vardagsrum och igår röjde jag ur det gamla. Tittade igenom sakerna lite snabbt och konstaterade att jag fått 2 st diskhoar, men däremot inget kylskåp:( Får gå igenom alla sakerna så inget annat felar innan jag ringer och skäller...Packade sen kartonger och slängde upp det mesta på vinden för att ha en chans att kunna röra mig inne i lägenheten...
Efter några timmars plock o packande blev det lite pluggande. Har ju börjat läsa företagsekonomi nu och det är väl sådär lagom kul...
Var på jobbet som vanligt idag, men det var endast jag och en kollega till som jobbade eftersom vi bara hade tre barn. Så vi passade på att möblera om avdelningen lite, blev riktigt bra:)
Passade på att sätta upp en lapp i trappuppgången när jag var på väg hem, inte så kul med ilskna grannar som inte vet om att vi börjar riva kl: 8 imorron bitti..

Nu ska jag röja vidare...
Puss o hej...

Lite FÖRE bilder...


Kommentarer
Postat av: Maria

oj vad kul med nytt kök! Ring så fort vi öppnar annars får du sitta i kö i någon timme. lägg gärna en hälsning till mig när du ringer. vore kul med en liten uppiggande hälsning när jag sitter och sliter! lycka till med köket vännen! kram

2009-05-22 @ 20:28:34
URL: http://mariainanutshell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback