Plugg, hockey och mys...

Hej hej...
JAAA, så efter ytterligare 3 timmars pluggande är jag äntligen färdig med min inlämningsuppgift i Religionskunskap. När jag fick uppgiften förra veckan så trodde jag att det var ett skämt. Inte ett till?!! Hade i uppgift veckan innan att göra ett likadant fast om en annat ämne inom Religionen. På 4-6 dator skrivna sidor, med rubriker och källförteckning. Blä!!! Nu är det iallafall klart och jag hoppas på det bästa.
Igår så träffade jag ju min lilla Maria, hade planerat en mysig kväll i min soffa, framför tv:n med snack o massor av glass.. Där är en sak som jag och Maria har som våran STÖRSTA gemensamma sak, vi är stora glassfreaks. När jag var uppe hos henne i Gbg sist så låg vi i hennes säng o käkade litervis med glass.
Igår kväll var inget undantag, men däremot så släpande hon iväg mig till O`learys för att träffa lite kompisar. Gick dit typ osminkad och i jobbkläderna och när vi kom dit var det proppfullt med folk, någon hade visst glömt att berätta att det var fotbollskväll där..haha.
Efteråt drar vi bort till jour-butiken på hörnan och köper massor av glass. När jag ber killen i kassan om en fryspåse så går han istället bort och hämtar mig en frysväska. Fan vad vi skrattade...



Hem till mig för att proppa i oss all glass och sen blev det Nintendo för hela slanten. Vi klarar inte Super Mario Bros 1 gång utan 2:) Marias förtjänst...
Sån timme senare dyker T upp och får beskåda mig o Maria i vårt esse framför tv-spelet... Blev en stor hejdå kram till Maria nån timme senare för idag åkte hon tillbaks till Gbg.
Nu är Totte här på besök, sitter o käkar mat framför hockeyn ihop. Blir ju självklart lite tv-spel nu när han e här, kaxig när han kom..men definitivt okaxig när han går. The Ullismiester e bäst:)
Fick ett mess ifrån T precis, resan blev 1 dags förskjuten så jag får njuta av hans armar runt mig en natt extra..

Nu ska vi heja vidare på hockeyn..
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback