090506

Hej hej..
Åh, jag blir fullständigt vansinnig. När ska detta regn sluta och när kommer solen igen?!! Måste ju erkänna att man gått och blivit lite bortskämd utav det fina sommarvädret, men detta regnande är ju för trist.
I måndags så åkte jag til pappa för att få hjälp med att byta däcken på bilen. Skulle egentligen gjort detta i söndags men eftersom lilla Ullis var bakfull typ hela söndagen så fick detta skjutas upp. Syrran kom också förbi och jag bjuder lilla papsen på pizza som tack för hjälpen. Hem igen för att plugga men efter 1½ timme så känner jag att det liksom åkte in i höger-öra, virvlade runt och sen ut genom vänster så dags att lägga ner böckerna. Kunde inte heller få ur T ur tankarna så jag skickar iväg ett mess och 20 min senare är T här. Blir film, snack och mys:)
Igår jobbade jag hela dagen och var totalt helt slut när jag kom hem, somnade till i sängen med skolboken bredvid men hann ändå med att plugga nån timme innan Desperate Housewives började på tv.
Lite lugnare på jobbet idag men stannade kvar en timme extra pga ett utvecklingssamtal med föräldrar. Mötte upp Totte vid kakelaffären vid 17 för att beställa mitt klinkers till köket.
Maria ringde innan och ikväll har vi bokat in en Ullis/Maria kväll, gäller ju att passa på när snuttan är nere. Som jag saknat henne:(

VÄRLDENS BÄSTA MARIA!!!...Förrutom när hon släpar med mig till gayklubbar:(

Var inne på nelly.se innan och hittade denna underbart fina klänning..Vill ha, vill ha..är det för tidigt att köpa julklappar till sig själv??!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback