Var är solen??

Godmorgon...
Usch, jag är som en inställd väckarklocka. Inte ens när jag är ledig och har möjlighet att få sova länge så kan jag göra det. Både igår och idag vaknade jag vid 8.00 och var hur pigg som helst.
I fredagskväll hade jag och Johanna fredagsmys vilket innebär varsin sida i soffan, framför tv:n och massor av gott iform av glass och godis. Blev Talang men vi hann även med en film, In The land om women.
Den var faktiskt riktigt bra och får 4 av 5 Ullisar ;)




Igår var ju tanken att jag och Johanna skulle få oss en liten solbränna, men där hade vi fel. Hämtade upp Johanna efter att jag varit och lämnat tillbaks mina converse och fått ett par nya. Åker sedan iväg för att köpa mig en ny solstol eftersom min förra olyckligtvis lyckats försvinna. Ut till Dragsö men efter en timme är det bara moln på himlen och vår tanke på solbränna är ett minne blott. Pappa ringer och bjuder upp mig och syrran på grillkväll och vi tar med oss farmor upp vid halv fyra tiden. Hem några timmar senare för att kolla
på Eurovision vid 21. Hade mina tre favoriter men tyvärr så vann inte nån av dessa. Jag hejade på Island, Grekland och på Arash..Hmm, vilket land sjöng han för nu igen?!!
Island kom på 2:a plats men får en hedersplats här i min blogg. Lyssna o njut!!


 

Johanna ringde för en stund sen och frågade ifall vi ska ge oss på att sola idag.. Blir nog en tur ut till Dragsö för att jaga solen iallafall..:)
Har Religionsprov i eftermiddag, eftersom jag fick uppskov av läraren i några dagar. Så får se till att packa med religionsboken till stranden..Urk!!

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback