Liten utgång som blev stor...

Hej hej..
Så sitter jag nu och skrattar hejdlöst åt Robert Gustavssons imitation av Tony Irving samt David Hellenius underbara imitation av Persbrandt i Humorgalan på Tv4. Jag har väl först nu blivit människa och någolunda återhämtat mig efter gårdagens valborgsfirande med Johanna.
Johanna dök upp hemma hos mig vid 19-tiden igår och kvällen gick snabbt, som vanligt i hennes trevliga sällskap.
Begav oss till O`learys som hade live-bands spelning och skulle ta oss varsin cider eller två.
Efter nån timme så dyker en gammal bekant upp och sen är kvällen på g. Bekanten har en kompis som bjuder mig på massor av dricka och sen drar vi till nivå. Där bjuds jag på ytterligare drinkar och natten är hur trevlig som helst. Träffar både gamla klasskompisar och andra vänner.
Efteråt så drar jag, Johanna, Andreas och David hem till mig för att köra lite efterfest iform av drinkar och Nintendo. Måste underskattat min onykterhet för jag spelade otroligt dåligt. Jag som är grym på Nintendo. Vid 06 ger jag upp och somnar. Vaknar vid 13-tiden och hela huvudet snurrar. Ajaj!! Höll dessutom på att gå rakt in i toadörren på väg upp. Usch usch!! Vid 14 ringer Totte som är på väg hem från Norge. Säger att han är nån timme ifrån stan och han asgarvar i telefonen åt min "whiskyröst" och erbjuder sig sen att köpa med lite mat till mig. Johanna nappar oxå på mat-förslaget och nån timme senare dyker dem upp med kebab och 2 st Ben&Jerry`s glassar. Vilka vänner man har:)

Njuter av maten framför filmen Snygg, sexig och singel. Slumrar till i soffan igen vid 18-tiden och vaknar av att Johanna ringer på mobilen..

Nu ska jag gå o äta upp resten av glassen, mums!!

Puss puss


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback