Helt upp och nervänt...

Hej hej...
Så sitter man här i en halvt upp och nervänd lägenhet och värre blir det. På onsdag kommer köket en vecka tidigare än jag räknat med och eftersom det gamla köket inte ska rivas ut och kastas på tippen förrän på lördag så kommer min lägenhet vara totalt smockat med kartonger denna veckan. Pust och stön!!
Blev inte så mycket solande igår. Jag och Johanna hann precis komma ut till Dragsö och fälla upp solstolen, sen gick solen i moln. Brr!! Begav oss istället på en liten Road-trip. Hamnade uppe i Nävragöl och såg att Nävra-sko var öppet. Hittade mig ett par superfina skor som fick följa med hem.
Hem igen några timmar senare och satte mig för att göra det teoretiska provet i religion. Mötte sedan upp My för att ta en kvällspromenad och uppdatera det senaste skvallret. Eftråt köpte vi lite mat och mös hemma hos My framför en hyrd film. Nu är religionskursen färdig och idag började jag läsa företagsekonomi. Jippie!! :(



Nähä, nu får jag se till att röja färdigt här hemma...

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Sofia

Företagsekonomin är mer säkert mer logisk :)

2009-05-18 @ 20:31:18
URL: http://gummibollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback