090511

Hej hej..
Är egentligen hur trött som helst, men tänkte att jag måste ju bara blogga lite eftersom jag inte gjort det sen fredagskväll. Idag var det jobb som vanligt och efter jobbet var det möte. Hemma igen vid 20- tiden o har då alltså varit på jobbet sen 07.45. Ojoj, över 12 timmar. Då e man ju sådär lagom pigg:(
I lördags var jag på stan med Johanna. Blev lite shopping och hittade mig både en fin jeanskjol, 2 linnen, 1 brun väska och 1 tröja.
Senare på kvällen så hyrde jag och Johanna två filmer och hade myskväll med glass och snacks hemma i min soffa. När Johanna sen ska hem så upptäcker nåt med mina vita converse skor.
Johanna: Du vet om att dem inte e likadana va?!!
O jösses, människan har rätt. Mina ena sko har en röd rand, den andra en vinröd. I den ena skon står det Made in China, i den andra Made in Vietnam. Vad fan e detta?!! O hur har jag kunnat missa detta i dessa veckor?!!
Har inte kunnat släppa detta och ringde idag min kompis Fia som jobbar i butiken där jag köpte dem, självklart så skulle jag komma in och få ett nytt par. Vilken tur!!:)
Gårdagen, alltså söndag var en riktig slappardag. Orkade inte göra någonting utan låg mest på soffan och tittade på tv och lite gamla The Hills avsnitt på datorn. När klockan sen blev 18 så kände jag hur rastlösheten kom smygandes och skickar iväg ett mess till Totte och frågar vad som händer. Blir filmkväll hemma hos Martin med glass, chokladsås och maränger i massor:)

Nähä, dags att krypa ner nu, upp med tuppen imorron. VeckoRevyn låg på dörrmattan när jag kom hem, finns det nåt bättre att somna till?!!:)

Puss o godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback