090508

Hej hej...
Så sitter jag här i soffan och hejar på Tre kronor med Johanna. Har precis tryckt i mig en kebabpizza och magen är för tillfället lika stor som en 4 månaders långt gången graviditet.
Jag och Johanna bedömmer inte bara hur spelarna är på isen utan har vår alldeles egna bedömning om hur snygga dom är..
Johanna: Tycker du han var snygg?!!
Johanna: Han var väl inte snygg?!!, Nä, men han såg vi innan..Urk!!
Johanna: O han har jag hört är en våldtäktsman...
En riktig kul fredagsunderhållning:)
Jobbade sent idag och när jag kom hem så hade jag prov i Religion..får hoppas att det gick vägen.
Nu ska vi ta fram våra Ben&Jerry glassar ur frysen, mums!!! Är sjukt trött och jag ligger säkert hur många sovtimmar minus som helst, men det har det varit värt:) Emily ringde innan och det blir till att boka in en träff med henne i helgen. Var hur längesen som helst vi sågs nu.

O nu utbister Johanna: "Fan, vad coolt det hade varit om någon hade kommit ner o knullat på sargen, som i Ballar av stål på tv. Men det skulle nog blivit jävligt kallt"

Man kan ju undra vad som rör sig i den människans huvud:) ha ha ha



Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback