Kallt, regnigt och ruggigt...

Så är det fredag o fy vad kallt och ruggigt det är, trodde att jag skulle flyga bort när jag kom utanför porten. Strax efter att jag kommit till jobbet imorse så ringer min kära kollega Katja.
-Hej, vet du var jag är?!! (med lite nervös röst)
Katja som är gravid i 8:e månaden hade hamnat på förlossningen inatt då hon vaknat av att vattnet gått. Alla kollegorna har varit lite uppstirrade på jobbet idag och vi väntar alla med spänning på att snart få reda på vad det blev.
Jag gissar på en flicka. Idag gick hela förskolan på teater..handlade om 2 hönor. Kan säga att jag o min kollega Maggan skrattade nog högst av alla.
Nu blir det till att krypa ner i sängen med täcket under hakan och slå på en film. Har hittat två lovande filmer så verkar riktigt bra:)
Kommer säkert att slumra till då jag bara sovit 4-5 timmar i natt. Var ju uppe till säkert 00 igår och lärde mig dalmål;)




Kommentarer
Postat av: Maria

ÅÅHHH VAD KUL! Du måste skriva till mig vad det blev sen. Snabba puckar då. Måste ni snabbt hitta någon som täcker upp! Wish I could be there! kram

2009-03-06 @ 22:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback