Lördagspartaj och söndagsbakis...

Hej hej.
Söndag idag och godetid vad jag har varit trött o sliten efter gårdagen. Johanna dök upp vid 20-tiden igår och efter några groggar och 1½ timme framför spegeln för fix med hår och smink var vi på väg till festen som Andreas bjudit med oss på. När vi kommer dit så visade det sig att festen var nere i en källare och där satt en jäkla massa grabbar och spelade poker. Värsta seriösa sådan oxå. Det var ett riktigt stort pokerbord, marker och en dealer. Jahopp, det var bara att slänga upp spirorna på bordet för att få lite attention;) Sprang inom en annan fest på väg upp till stan och där var det ett jäkla håll igång. Träffade Mr On and off på Nivå som bestämt och vi hade även denna gången svårt att hålla oss ifrån varandra. Jäkla vad jag saknat den mannen. Blev statt där jag även träffade min lilla Emily. En riktig trevlig lördagskväll/natt och jag bär just nu på en del hemlisar:) Farmor hade ramlat i natt och pappa fick köra henne till akuten. Visade sig att hon bröt axeln och det fick bli akut operation. Min älskade lilla farmor, var så magen kröp ihop när jag fick höra detta. Pappa, jag o syrran åkte dit vid 17-tiden när hon vaknat och hälsade på.
Ikväll blir det Beck med Totte...

Puss

Jag och Johanna körde temat Svart klänning igår:)


Kommentarer
Postat av: Jenny P

TJUSIGA! Se till att komma upp nu på the party ta med Katarina eller bästisen!:)

2009-03-27 @ 23:32:30
URL: http://www.jennyp.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback