Vänner, ryggmassage och Skogsmulle...

Hej hej..
Både gårdagen och idag har sprungit förbi. Jösses, knappt ägnat en tanke åt min käre blogg. Åkte till min lilla farmor igår eftermiddag för att fika lite, 3 timmar senare var jag på väg hemåt. Tiden går alltid så snabbt när man hälsar på farmor. Sitter och pratar om allt mellan himmel o jord och om en massa minnen. Hann precis hem sen ringer Emily och hennes pojkvän Petter på dörren. Två timmar senare dyker Totte och Martin upp för att titta på Beck, har blivit som en liten "söndagstradition" Johanna dök upp lite senare när hon slutat jobba.
Idag har det varit jobb som vanligt. Ringer syrran efter jobbet och frågar om hon e sugen på att hänga med ut o gå en runda. Blir några kilometer ute på Rosenholm. Träffar Katja och Kalle på Ronnebygatan när jag skulle springa in o hämta en påse kläder från H&M som kommit. Så söt han är lille Edvin:) Hem till syrran för att tillsammans med hennes kompis Linda kolla på filmen Australia. Filmen var riktigt bra, lite seg i början och Linda började skruva på sig i soffan och undrade var det var för film vi skulle se. Den tog sig och blev sen riktigt bra. Slutat var riktigt rörande och fint tills min kära lillasyster fäller kommentaren: -"Haha, man ser ju hans as"
Så istället för att sitta där o snyfta till slutet så börjar vi asgarva istället.
Nähä, nu ska jag krypa ner..ny dag imorron.

Natti






Lille Totte hade ont i ryggen och självklart så ställer man ju upp:)



Visst ser jag ut som en äkta skogsmulle;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback