090326

Hej hej...♥
Oj oj vad det blev en fartfylld dag igår. Hann inte ens besöka min käre blogg. Jobbade till 16 igår sen bar det iväg till affären för att handla lite gott till min farmor som fortfarande ligger på sjukhus. Efter affären bar det iväg till ytterligare en affär för att köpa en blomma till Emily som hade premiär i sin nya butik igår. Upp till sjukhuset för att hälsa på farmor som jag lovat. Kör in till stan igen vid 18-tiden och hinner precis upp till lägenheten för att hämta tvätt, ner till tvättstugan och sen möta Johanna som ska följa med som sällskap till premiären. Hem igen vid 19.30 tiden..ner i tvättstugan för att hämta all tvätt som jag inte hann slänga in i torkrummet och som nu hänger i mitt vardagsrum. Slänger mig på soffan 21 med Johanna för att titta på Grey`s Anatomy..zzzzzz.


Igår var det ju våffeldagen och det bjöds på massor av våfflor. Jag som ÄLSKAR våfflor. LYCKA!!



Idag när jag kom hem så låg det ett brev på dörrmattan. En inbjudan till Carro och Lasses bröllop den 18 juli. Åhh, jag längtar:)

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback