Måndag och helt slut...

Hej hej...
Jösses vad trött jag är. Hade ställt klockan på 05 i morse eftersom jag hade öppning på jobbet. Ut till Verkö för att träffa studievägledaren som jag bokat tid med vid 14. En halvtimme senare är jag på väg till lasarettet för att hälsa på lilla farmor. Hon blev överlycklig över mitt besök och ännu mer lycklig när hon såg att jag hade en Allers tidning och en stor påse godis med mig. Hem igen vid 16-tiden och tar mig en 30 min vila innan jag rusar ner till banken för att växla in ett utbetalningskort. Sedan bär det iväg hem till min kollega Katja för att gratta till bebisen och fika tillsammans med alla kollegor. Riktigt trevligt!!
Nu blir det till att krypa ner i sängen...zzzzzz!!!

Natti


Lille söte Edvin i pappa Kalles famn...


Kommentarer
Postat av: mly

gud va söt..de är så goa

2009-03-24 @ 08:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback