Uppe med tuppen...

Godmorgon..
Idag var man uppe med tuppen. Vaknade hur pigg som helst i morse och mobilen visade 7.10. Jösses!! Messar Johanna som jag vet är vaken då hon alltid e ute med sin hund vid den tiden. Vi bokar in en morgon promenad vid 8-tiden ute vid Rosenholm.
Hemma igen vid 10.30 tiden och möter upp Filippa utanför mig som gjort en tårta till syrran.
Igår var jag på Ikea med Totte och Johanna. Syrran skulle oxå följt med men vi fick lämna av henne hos mormor i Jämjö under tiden då hon fick akut magont.
Stackarn, jag hade nog hellre suttit i bilen med min magont än suttit hos mormor i 3 timmar. Den blöder i öronen när man går därifrån.
Nu är allt nästan klart med köket iallafall. Jag vet vad jag vill ha och hur det ska se ut. Nu ska vi bara mäta alltihopa en extra gång och räkna på kostnaden och sen åka dit och beställa allt. Spännade!!
Födelsedagskalas hos lillasyster vid 15-tiden idag och sen blir det utgång med Johanna ikväll. Hittade mig en fin klänning på VeroModa igår ifrån Only som jag blev lite kär i, den fick följa med hem:) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback