Tisdag...

Hej hej♥

Var på sådär lagom bra humör igår eftermiddag då jag upptäckte ett stort vitt kuvert på min dörrmatta när jag kom hem från jobbet. Kuvertet var märkt TENA och i så låg det ett brev som började med "Kära Ulrika" och sen låg det två bindor/trosskydd för urinläckage i. Ahh, just det... URINLÄCKAGE!! Jag är liksom precis 27 år fyllda och har redan fått kärring-prover hemskickade till mig. Är ungefär lika förnedrande som att vara en 27-åring kille och få prov-piller mot impotens. Denna dagen har varit mycket bättre:)
Åkte hem till syrran efter jobbet idag för att ta en kopp kaffe. Passade även på att ringa till studievägledaren för att boka in ett möte inför mina kommande studier. Efter kaffet så åkte vi iväg till Hemma-butiken för att kika på lite kök. Alltid kul att titta runt och få lite inspiration då jag har planer att renovera mitt kök nu till våren. Sen blev det en runda till Mio och sen affären för att handla en Ben&Jerry glass och en massa annat gott. Ikväll var det ju tv-tisdag och då är kalorier ett måste.
Lyckan blev ännu större när jag kom hem och upptäckte att nya Veckorevyn låg och väntade på mig. Nu blir det till att krypa ner i sängen med tidningen i högsta hugg.

Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback