Lördag, söndag...

Ojoj, vilken kväll det blev igår. Hade verkligen hur kul som helst. Vi satt 4 st schlagertokiga brudar hemma hos Johanna och vi fick senare även sällskap av 4, kanske inte riktigt lika schlagertokiga pojkar. Blev en runda på nivå innan vi gick till statt för att köra lite "shake" på dansgolvet.
Efteråt blev det käk på Subway med Morgan, Richard och Andreas. För att 30 min senare gå trallande hemåt med alldeles för mycket alkohol i kroppen.
Hinner inte mer än hem förrän min kompis Oskar skriver på msn. Han har förlorat sin mobiltelefon ute och är helt knäckt. Jag erbjuder honom att komma över o snacka lite och eftersom vi endast bor 200 meter ifrån varandra var han här på 5 min.
Kan väl såhär i efterhand undra vad han egentligen gjorde här, för han stiger in i lägenheten, kryper ner i min säng, släcker lampan och somnar.
Ehh, ok?!! Ja, antar att det enda Oskar ville var att ha en stöttande vän i närheten efter den stora tragedi den lille stackaren fått uppleva.
Vaknar klockan 11 i morse, bakis och skakig och Oskar går hem som en nyvaken zombie.


Jag, Anna, Johanna och Sandra.






Syrran skriver på msn att hon blivit bestulen på sin mobiltelefon..vad e detta?!!
Så dagen har sett ut så här: Syrran kommer hit och jag hjälper henne att ringa polisen. Kör ut till telenor. Tar McDrive på vägen. Upp till Sälleryd för att hämta min gamla mobil som Emily lånat. Kör fort som fan till Lyckeby för att hinna till Elgiganten innan stängning för att köpa nytt operatörs-kort. Elgiganten e stängt, men killen innanför dörren ser
hur desperata vi är och efter att ha gjort bön-tecken genom rutan så släpper han in oss.
Hem till syrran för att pusta ut och tittar sedan på Patrik 1,5 som jag varmt rekommenderar. Jag höll bokstavligen på att skratta ihjäl mig. Sen blir vi akut glass-sugna..så ner till cityhallen för att köpa glass och sen blir det Beck.
Puh!! Jag kommer nog sova gott i natt..


Kommentarer
Postat av: Anna

haha, fan Ullis. Släppte du nånsin glaset under kvällen??

2009-03-09 @ 18:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback