Sjuk...:(

Hej hej...
Usch, här ligger jag. Nerbäddad under täcket sen jag kom hem från jobbet vid 16-tiden och det är ett berg på golvet av begagnade snorpapper. Jag har åkt på en rejäl förskylning och tycker helt ärligt synd om mig själv. Jag kämpade snörvlande och hostande igenom jobb-dagen men det var knappt.
Imorron är det hockey i arenan mellan Tre kronor- Schweiz och det har jag verkligen sett fram emot så det blir till att kämpa mig igenom jobbet imorron oxå.
Helgen sprang förbi som alla andra helger. Jag o Johanna satt hemma hos Martin i fredags och tryckte i oss både McDonalds, ostbricka och godis framför finalen av Let`s dance. Riktigt skoj att Magnus vann men Lailas extra nummer var såå vackert.
I lördags var jag och Johanna och hjälpte pappa hemma i farmors hus. Hon kommer ju hem från lasarettet på onsdag och det skulle förberedas lite inför detta. Efteråt blev det en 2 timmars besök hos farmor innan jag åkte hem för att invänta Emily som skulle komma förbi. Hänger sedan med Emily till Jämjö för att hämta hennes pojkvän med kompisar som är på fest. På med nya jeansen, party-linnet och make-up ifall det blir utgång. Blir några cider i bilen och sen är utgång ett faktum.
Träffar min kompis Andreas ute och sen blir det Subway och Nintendo all night long. Andreas blev allt lite chockad över hur grym jag var på Nintendo;)
Igår träffade jag Johanna och det blev pizza, Hägendaz-glass och naturgodis framför filmen My best friend`s girl.



Nu ska jag snörvla vidare...
Puss Puss


Kommentarer
Postat av: katta

usch va drygt krya på dej till imon så du inte missar matchen! såg den filmen idag men det va väl inte jätte rolig precis trots bra skådisar. just nu håller ja på o laddar ner marley o jag den verkar rolig :) puss puss

2009-03-30 @ 22:43:41
URL: http://katariiiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback