Helgerna springer iväg...

Hej hej.
Godetid vad dessa helger går fort, dom bara springer iväg. Rusade hem efter jobbet i fredags för att snabbt hinna upp i lägenheten för att ta en snabbdusch och hinna byta kläder innan hockeyn kl 19 mellan Khk-Skåre. Tyvärr så förlorade ju Khk med 3-5 och besvikelsen var stor. Är dock bortamatch mot Skåre igen på måndag. Då hoppas vi på vinst. In på isen innan matchen drog igång för att sjunga nationalsången kom självaste Tommy Nilsson. Vi är ju vana vid att duktige Dennis Glimmefors sjunger för oss, men måste ändå erkänna att det var kul att få se Tommy Nilsson. Stämningen var på topp och det var 3450 personer i arenan. Så även fast det blev förlust så var det en riktigt trevlig fredagkväll.


Lördag morgon vaknar jag utav solen i ansiktet och får en sån där riktig vårkänsla. Fram med skinnjackan och solglasögonen. Ringer till Totte och bokar in en "vår-roadtrip" När Totte hämtar upp mig 1½ timme senare så hade han tydligen oxå fått vårkänslor, för där sitter han i sin BMW med öppen sollucka, solglasögon och i enbart en tröja.
-Fan, det e ju shortsväder idag.
Åker en runda ut till Lyckeby för att kika i lite affärer och jag har turen att hitta ett par svarta jeans på Team Sportia med 50% rabatt, endast 200:- Lycka!!
Blir en liten runda till McDonalds för att käka lunch och sen åker vi upp till lilla Emily för att ta en fika. Hem igen vid
16-tiden för att några timmar senare bege mig hem till Dennis på fest.

Emily har fått kaninungar...såå söta!

Igår ringde lille papsen för att bjuda upp mig på söndagslunch. Så vid 13-tiden åkte jag upp till Rödeby där pappa bjöd på lövbiff med potatisgratäng och sen ostkaka till efterrätt. Riktigt nice att få maten serverad en söndag. Blev en massa snack och timmarna gick. Ikväll är det Beck på tv och det börjar bli lite av en tradition att titta på Beck med min lilla Johanna. Ikväll drar vi nog hem till Martin och klämmer in oss mellan han o Totte i soffan. Finns väl inget bättre än att ha söndagsmys med vännerna:)

VÄRLDENS BÄSTA JOHANNA!!!



Kommentarer
Postat av: Leonora

sv; vad härligt du :D

2009-03-02 @ 20:23:41
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback