Helg imorron...yeahh:)

Torsdagskväll och imorron är det fredag och därefter helg. Ja, jag vet egentligen inte varför jag skriver att idag är det torsdag och imorron är det fredag. Antar att de flesta som läser min blogg vet att efter torsdag kommer fredag och därefter helg. Så sjukt skönt att skriva det iallfall...att snart e det helg. Helgen kommer dessutom kännas längre med tanke på att jag slutar tidigt imorron, redan kl 13.
Bråttom till jobbet imorse, som vanligt. Att jag aldrig ska lära mig att köra hemifrån i tid. Alltid ska jag komma med andan i halsen när klockan visar prick. Ringde iallafall min kompis Jenny som bor i Sthlm när jag satt i bilen. Riktigt trevligt att få prata och höra hennes härliga stockholmska. Passade på att fråga om lite make-up tips då Jenny e super duktig och jobbar med make-up.
Fick lite dåliga nyheter på jobbet idag, som jag hoppas kommer att ordna till sig. Vill ge mina kära kollegor en riktig bamsekram..ni e så otroligt gulliga och ni betyder massor. Så kram på er:)
Om en liten stund kommer min lilla Emily förbi en runda, blir lite mys och prat i soffan. Har idag tagit det mogna beslutet att läsa upp lite betyg. Så till hösten blir det till att sitta över böckerna. Får uttala mig mer om det där när jag vet exakt vad jag gett mig in på.

Puss ♥

Satt o kollade igenom en massa gamla kort och hittade ett där jag e brunhårig och riktigt solbränd. Detta är ca: 6 år gammalt.


Kommentarer
Postat av: Lasse

Snygg i brunt också

2009-03-05 @ 23:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback