Fredagsmys all alone...

Hej hej..
Idag är det lördag och jag vaknade vid 8-tiden och var hur pigg som helst. Blev dock besviken över att det inte var lika fint vårväder som jag hoppats på. Fredagskvällen tillbringade jag själv och det var riktigt skönt. Var sjukt trött när jag kom hem från jobbet igår och somnade till i soffan framför en film. På kvällen blev det Let`s dance varvat med nya numret av Chic i pauserna och telefon-snack, herregud vad jag skrattade när Elisabeth Höglund var på dansgolvet. Var så tårarna rann!!
Kröp ner i sängen efteråt och tittade på 80-tals filmen Pretty in Pink. Jag gillar verkligen 80-tals filmer. Alla dessa kläder, frisyrer och musiken e ju underbar.
Strax kommer Emily in på en kaffe och sen blir det nog en liten promenad i det halvtråkiga icke vårvädret. Ikväll blir det Melodifestivalen med min lilla Johanna..Hoppas Hoppas att Måns vinner :)

Hörs..Puss




Kommentarer
Postat av: katta

klart måns vinner! :)

2009-03-14 @ 20:49:07
URL: http://katariiiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback