???????

Jag e vansinnig, vad fan var det som hände i Melodifestivalen. Antingen så har svenska folket blivit alldeles galna eller så var det fel på svt:s röstsystem.
Hur fan kunde Marlena Ernman vinna och Caroline Af Ugglas komma 2:a...Carolines låt borde heta "Snälla, snälla sluta plåga oss" istället
Jag o Johanna satt här hemma i soffan och bara gapade av chock. Nä, fy fan säger jag bara. Måns skulle vunnit!!!
Förrutom skandalen i Melodifestivalen så var kvällen riktigt trevligt. Totte och Martin dök upp strax innan 20 och hade en hel bärkasse med snacks, godis och glass med sig. Mums!!
Haha, t.o.m Casper satt och tittade på Melodifestivalen, sicken trevlig och social kise jag har:)



Nu ska jag krypa ner.
 Natti!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

ha ha ha

2009-03-15 @ 16:51:34
Postat av: Stina

Öhhh va är det för fel på snälla snälla den borde vunnit.. släng måns å de andra små grabbarna fan dom har ju inte kommit ur målbrottet... Svenska folket gjorde för engångs skull ett bra jobb... HEJA SVERIGE

2009-03-15 @ 21:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback