En riktigt bra dag :)

Hejsan hej.
Vilken bra dag det har varit idag. Idag har solen tittat fram och dom där "vårkänslorna" som man fick förra veckan men som tyvärr försvann igen. Dom kom tillbaks idag, till mig stora lycka. Nu vågar man hoppas på våren igen. Min kompis Steffo är för jäkla rolig. Satt och snackade lite med honom på min rast idag och han började prata om detta med att hans lägenhet är helt upp och nervänd just nu. Jag sa till honom att han kanske skulle skaffa en polsk-städhjälp. Han svarade då att hans kusin har haft en sådan och att hon var otroligt duktig. Hon gjorde t.om pressveck på boxerkallingarna. Fatta vad jag skrattade, lät så sjukt kul när han sa detta. Var i skogen med barnen idag och man kan ju undra vem som hade roligast av mig och barnen?!! hehe
Ser nästan gravid ut på korten, för jag hade ju totalt missbedömt vädret och därför packat på mig alldeles för mycket kläder.



Ikväll ska jag träffa syrran men vi har inte bestämt vad vi ska hitta på ännu. En sak är säker iallafall och det är att vi ska FIRA för idag blev det klart att jag fått jobbet:) Så grattis till lilla mig...

Puss Puss


Kommentarer
Postat av: Maria

Ullis sitter på den stora draken! Vet inte om det va just er fsk som kallade den så, men grattis till jobbet.. antar att det är katjas vik?? kramar

2009-03-12 @ 21:15:51
URL: http://mariabahia.blogg.se/
Postat av: Ullis

haha, det e faktiskt en KROKODIL!! Tack så mycket:) Önskar att du hade tagit mitt gamla..Kram

2009-03-12 @ 21:35:56
Postat av: Maria

haha.. drake... krokodil... what ever! ;P Jo, det hade varit så kul! roligare än mitt jobb nu iaf! kram

2009-03-13 @ 19:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback