En fullplanerad onsdag...

Hej hej...
Onsdag idag och schemat har varit fullt. Varit igång sen 05 i morse och först nu klockan 20 så sätter jag mig ner och pustar ut. Började tidigt på jobbet idag och efteråt hade jag bokat tid med syrran ute vid Rosenholm för en lång promenad i det fina vårvädret. Blev en runda på 7 kilometer och jag börjar känna mig riktigt duktig. Efteråt ringer jag Totte som jag bestämt möte med efter promenaden. Idag var det dags att börja med planeringen av mitt nya kök i lägenheten. Så in i Hemma-butiken för att få lite inspiration. Efter några rundor i affären och en massa snack om hur man kan göra så har jag äntligen bestämt hur jag vill ha mitt kök. Kör hemåt en runda för att hinna byta lite kläder och sen iväg igen för att hänga med syrran och pappa på lägenhetsvisning. Hem till syrran en runda efteråt för att snacka lite och sen kommer Totte och hämtar upp mig för att sen åka hem till min lägenhet för att börja planeringen av köket. Nu är Ikea inbokat på fredag efter jobbet. Får bli en liten kombination för jag kan inte riktigt bestämma mig mellan Ikea och Ballingslöv.

Nu ska jag krypa ner framför en film är hur trött som helst.
Natti


Tog två kort från promenaden idag...


Kommentarer
Postat av: gissa vem?? =0)

IIIKKKEEEAAAA!!!!

2009-03-19 @ 10:20:04
Postat av: Johanna

vad duktig du e snäckan ;)...själv brukar jag tänka tanken att gå ut och gå......räknas det? haha

2009-03-20 @ 09:22:03
URL: http://fisenjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback