De 3 T:na...trött, tv och tisdag...

Hej hej.
Så är det tisdag igen, denna underbara tisdag. Först Den rätte för Rosing och sen Desperate Housewives. Usch, idag har jag känt mig hängig. Vaknade blixterförskyld i morse och fick tvinga mig själv till jobbet. En kollega tipsade mig om att ta en kopp kaffe och alvedon vilket jag gjorde för att överleva dagen. När jag kom hem så låg det ett kuvert på dörrmattan. En inbjudan till min kompis Jennys 25-års fest. Skoj skoj!! Jenny bor i Sthlm och det är ju även där festen ska hållas, men detta får man ju lösa:)
Idag upptäckte vi att mjölkparketen gått o blivit svarta. Det måste ju hamna på bloggen och självklart så ställer vår vikarie Johan upp som modell...bra jobbat Johan;)



Nu ska jag hångla vidare med min snygga "pojkvän"...;)


Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback