090311

♥Hej hej♥

Idag är det onsdag och nu har mer än halva arbetsveckan gått. Vilket innebär att snart är det helg igen. När jag skulle hem från jobbet idag så ringer syrran och frågar om jag ska med upp till pappa en runda. Hon skulle dit för att leta upp sina gamla gympaskor eftersom hon ska iväg och spela badminton imorron. Syrran och hennes ideer!!  Så hinner precis in till stan för att lämna av Johan, som är vikarie hos oss denna veckan. Upp i lägenheten för att kolla till Casper och sen iväg igen. Var faktiskt riktigt kul att kolla igenom alla gamla kartonger. Hittade mina gamla skridskor och det visade sig att dom faktiskt forfarande passade. Så nu kan jag ju vara med o lira hockey med min kompis Totte:) Pappa hittade även syrrans gamla rullskridskor. Tyvärr så hade syrran växt ur dom, men till min stora lycka så passade dom mig. Så nu kan jag ju åka rullskridskor oxå. Tog mig en liten prov-runda i garaget och jag kan säga att jag såg ut som en skitnödig 2-åring med noll balans. Får ta och öva på det där!!
Efteråt så bjöd pappa oss på pizza och kebab. Mums!! Nu blir det senaste avsnittet av The Hills...

Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback