Söndagsstäd, road-trip och plugg...


Hej hopp...
Så är det måndag och ny vecka vilket innebär nya tag. Denna veckan får jag döpa till födelsedagsveckan eftersom det är 4 st födelsedagar som ska firas.
Gårdagen tillbringade jag med syrran. Vi åkte iväg för att köpa lite nya blommor att plantera hos mamma och efteråt köpte vi med oss lite mat och Ben&Jerrys för att avnjuta detta tillsammans på hennes balkong. Var kanonväder igår så det blev till att sitta i underkläderna för att få lite bränna.
Hem några timmar senare för att plocka, städa och kasta alla tusen kartonger jag har i lägenheten. Får ett mess utav Per som undrar ifall jag e sugen på en liten road-trip för att köpa glass. Riktigt skönt med en paus mitt i städet så vi beger oss ut till Kristianopel. Blev en glass i solen och sen gick vi bort till gamla Masten för att kika lite. Dörren till autograf-huset stod öppet och vi begav oss in för att titta på alla autografer. Höll på att skita ner mig när två fladdermöss flög rakt emot oss. Riktigt häftigt var det iallafall.
Hem några timmar senare för att skriva färdigt mitt företagsekonomi-arbete. Var ju dead-line senast söndag och min lärare måste ju skratta när han ser att jag skickade mailet 23.45:)

Hörs, puss puss









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback