Första doppet för i år..

Hej hej...
Borde egentligen gå och lägga mig eftersom jag är hur trött som helst. Blev bara så sugen på att blogga lite.
Åkte hem till en kompis igår kväll för att kolla lite film. Vid 23 tiden blev vi sååå sugna på Max hamburgare. Gick inte att undvika så en timme senare sitter vi där o smaskar onyttigheter.
Vaknade vid 09 tiden i morse. Solen stod högt så vi bestämde oss för att ta cykeln till en sjö i närheten. Så där låg vi och stekte i några timmar och t.o.m badade. Jag som egentligen är världens badkruka, men det var riktigt skönt i vattnet.
Åkte hem till syrran vid 19 tiden för att prata lite skit och käka kebab från Michell`s.
Hann inte mer än komma hem då telefonen ringer, mitt ex Mats ifrån Sthm. Var år och dar sedan vi snackade så vi hade mycket att ta igen. Hur trevligt som helst att höra hans röst.

Nähä, nu ska jag krypa ner innan jag somnar över min dator..
Natti natti


Tog lite bilder på sjön, visst ser det mysigt ut:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback