Underbara underbara sol:) o skit prov..

Hej hej...
Åhh, idag har jag legat på stranden och solat för första gången detta året. Ja, första gången på riktigt. Jag och Johanna gav att några försök i våras men så fort vi kommit dit så gick solen i moln igen. Men inte idag:) Så nu har jag fått min första bruna färg och brunare ska det bli:) Johanna ville bada men jag total vägrade. Brr!!! Så hon fick svalka sig med vatten flaskan istället och självklart dokumenteras allt till bloggen;)
När jag kom hem så satte jag mig för att göra Företagsekonomi-provet som jag egentligen skulle gjort i söndags. Man hade exakt 4 timmar på sig och det var precis vad det tog. Godetid så svårt det var. Nu håller vi tuttarna,oopss menar tummarna och hoppas på det bästa:)
Nu ska jag kika på Privileged som jag tyvärr råkade missa i söndags.

Puss Puss♥


Letade i arkivet och hittade detta underbara kort på min lilla Johanna från förra sommaren då vi solade på Saltö. Vad gör man när det enda man inte bränt är baksidan av låren och armhålorna??! ha ha ha.

Skrattar lika mycket varje gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback