Midsommar, kaos och glödande fötter...

Hej hej...
Åhh, jag blir fullkomligt galen på mig själv ibland. Idag har jag dead-line på mitt Företagsekonomi-prov och skulle sätta mig för att göra detta för nån timme sen. Jag klickar på provet och det kommer upp en ruta, Öppna, spara eller avbryt. Jag blev helt plötsligt osäker på vad det stod under information-texten ang. provet. Skulle jag spara eller öppna?!! O eftersom denna ruta precis är framför information-texten så kan jag inte se vad det stod. Så jag klicka på avbryt och poff så är provet borta. Det står nu på min elev-sida att jag gjort provet. Panik panik!! Mailar fort min lärare men han får jag ju självklart inte tag i nu när det är söndag. Åhh, jag orkar inte:( Ringer pappa som inte kan göra någonting, men det är så skönt att tigga sympati.

Igår låg jag o Johanna bakis hemma hos mig precis hela dagen. Godetid vilken midsommar. Den lär man ju inte glömma i första taget. Johanna var sugen på att grilla och grabbarna hakade på. Så vi åker ut till Maxi för att handla mat och allt vad det innebär. Hem till Hans ute i Jämjö vid 17-tiden. Maten är kanon och kvällen är trevlig. Får skjuts ut till Kristianopel vid 23 tiden. Måste ju erkänna att det minsann var lite speciellt folk där ute men i sällskap med härliga kompisar kan inte kvällen bli dålig. Där hade jag fel. På väg hem vid 02 tiden så hände allt och då menar jag ALLT. Tyvärr så kan jag inte skriva om det på bloggen eftersom det , låt mig säga: osar olagligheter.

Fötterna blöder av mina nya skor men efter många om och men är jag o Johanna hemma hos mig vid 04 tiden. Ångest ångest dagen efter och mobilen visade 25 missade samtal. Jaja, nu blickar vi vidare mot nästa midsommar om 1 år..Skönt!! haha...

Ikväll blir det lite film och snack med min vän Totte och ev. kikar Per förbi efter jobbet om klockan tillåter.

Vi hörs, puss puss♥


Kommentarer
Postat av: Jenny P

Nu vart jag ju NYFIKEN!!! ha ha:)

2009-06-22 @ 11:49:24
URL: http://www.jennyp.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback