Trevlig Midsommar!!

Så är det midsommar igen. Dem som känner mig vet att jag inte är nåt direkt fan till att fira midsommar. Allt för många minnen väcks till liv. Detta året kommer att vara annorlunda. Har inte bokat in nån midsommarmiddag utan idag blir det bara fest. Party Party!!
Har varit lite oklart under veckan vad vi skulle göra och hur vi skulle "fira". Det enda som varit bestämt sen länge är att jag och Johanna ska fira midsommar ihop. Satt hemma hos Per igår kväll för att spika planerna lite bättre. Så som det ser ut nu så blir det till att åka ut till hans kompis Hans i eftermiddag. Sen åker vi ut till Kristianopel ikväll. Har faktiskt aldrig varit där på en midsommar så det kommer nog bli kul.
Igår så var det ju lövmarknad. Mina kära kollegor skickade hem mig lite tidigare. Hade totalt glömt bort att handla dricka så fick åka till systemet men köerna var korta. Skönt!!
Lilla Ullis hade ju bestämt att BARA köpa lite marknadsgodis. Godis blev det och även ett ½ kilo bigarråer. Råkade ju oxå ha vägarna förbi Gina Tricot och H&M som hade rea. Blev två kassar med en massa fynd, nja en massa ofynd oxå. Är iallafall nöjd med dem nya inhandlade kläderna.
Så gårdagskvällen tillbringade jag helt tillfredställd i soffan framför en film med mina ½ kilo marknadsgodis och ½ kilo bigarråer. Fick dessutom syn på en T-shirt som jag bara var tvungen att köpa till Per. Han blev super glad och hade dessutom tittat på en sån innan. Sicken tur!!

Så jag önskar alla mina läsare en riktigt Trevlig midsommar.

Puss Puss♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

Denna midsommar kommer jag aldrig att glömma någonsin!!! Va ju helt galet och katastrofalt..hahaha

2009-06-27 @ 00:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback