Snart semester...:)

Hej hej...
Oj vad denna veckan har fått fort. Imorgon är det ju redan fredag och jag slutar dessutom tidigt. Blir till att åka till stranden med Johanna på eftermiddagen. Jobbar nästa vecka oxå sen har jag fyra veckors semester. Underbart!!
Igår så var jag och några utav mina kollegor och spontan-åt på Nivå. Var min kollega Jenny som stack in huvudet på eftermiddagen och undrade ifall jag var sugen på att hänga med. Hade en riktigt trevlig kväll. Måste faktiskt erkänna att det var lite jobbigt att sitta där typ osminkad och utan party-outfiten när alla snygga människor dök upp vid 23-tiden. Konstaterade oxå samtidigt att jag inte varit ute och festat i stan sen valborg. Godetid, vad e detta?!!
Nä, e nog dags att ta fram den lilla svarta snart;)

Puss Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback