Skönt med helg...

Så är det helg igen. Är typ mitten av juni och vädret är fortfarande skit. Så detta med att få en snygg bränna till min midsommarklänning kan  jag ju glömma. Skit väder!! Igår var syrran här och tittade på Talang och film. Vi bunkrade upp med popcorn, chips, godis och Ben&Jerry`s.
Eftersom min favorit "Knäckebrödsdansen" inte gått vidare så hejade jag på min andra favorit Charlie. Han vann och det jublades högt. Måste ju oxå medge att den där nakenfisen som stoppade upp mikrofonen där bak var mycket underhållande. Shit vad vi skrattade.
Usch, idag var man seg när man vaknade. Har sovit sjukt dåligt i natt. Riktigt varmt i lägenheten och att Per skickar mess och ringer mitt i natten gjorde ju inte saken bättre. Hämnden e ljuv Spikey...!!
Han hade haft en spelning nere i Karlshamn med EMD och var inte värd min uppmärksamhet då han vägrade fixa en autograf av Danny till mig...Tråkmånsen!!! ha ha ha.
Nu blir det lite plugg med pappa. Har totalt kört fast med Företagsekonomin och pappa har lovat att hjälpa till. Måste ju finnas roligare saker att göra en lördag:( Blä!!

Var inne på Nelly innan och hittade mig en super fin klänning. Den e på väg hem till mig nu:)



Hörs, Puss Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback